Förmiddagsscrappande

Idag har jag suttit vid datorn och scrappat lite, man får ju passa på när ingen annan är hemma 😀 Fast jag har haft besök av någon gubbe från Tele2 som ville kolla på vårt antennuttag för att våra GRANNAR har gnällt på bredbandet. De borde skaffa samma leverantör som oss, då hade de haft stabilt bredband, hehe.

Jaja. Nog om detta. Nu får ni se vad jag har gjort. Inget avancerat, men roligare än bara ett enkelt foto, tycker JAG i alla fall. Hästen på bilden är den ena Dressyrmuppens häst, Claudia. Jag lånade bilder (som de säger att de gärna ser att man gör..) och satte ihop det här:

Fonten jag använt heter Al Sandra och finns att hämta hem gratis här. Till hjärtat och ramen har jag använt actions från Atomic Cupcake, Painted Metal och Felt heter de jag använt.

Jag har tidigare gjort en layout med ”Braven” också, även det en häst som varit i en av Dressyrmupparnas ägo. Så här ser den layouten ut:

Den gången så frågade de faktiskt om de fick visa den som en ”idolbild” och länkade mig.(Min förra blogg) Det var rätt kul! Jag gör detta för att jag tycker det är så himla kul med grafik och foton och för att det är något kreativt, plus att jag älskar hästar så klart! Så om de som äger djuren jag scrappar vill visa upp det jag gjort så får de självklart göra det!!

Nu ska jag kolla om Chappo vill ut och cykla lite. Eller ok, JAG cyklar, han springer. Fort går det vill jag lova..

Publicerat på mars 28, 2011, i Allmänt trams och märkt , , . Bokmärk permalänken. 3 kommentarer.

  1. Korten blev riktigt fina! 🙂

  2. Snygga kort! I övrigt så får man tycka vad man vill men du behöver inte uttrycka det, men du vet väl det? Du växer upp du med annars. Ha det bra mig slipper du få fler besök av som du sa tema saknas hos dig trots några få fina bilder.

Lämna en kommentar