På helgen får man vara lat!

Jag kanske ska berätta för er som hälsar på att jag är en latmask på helgerna när det kommer till bloggandet. Jag är inte alls särskilt plikttrogen när det är helg, för det anser jag är tid som ska spenderas med familjen, snarare än att sitta vid en dator. Å andra sidan.. jag råkar sitta här ganska mycket, så jag antar att det inte är ett problem att blogga just idag. Men det kan vara bra för framtiden, att ni vet att jag är en latmask 😀

För övrigt slappar vi bara här. Det behöver städas och diskas och hängas tvätt, men det skiter vi i. De där sakerna finns kvar, de springer inte bort. Min stora insats för dagen var att hänga upp Tims Barbapapa-gardiner. Det blev helt ok. Har inte fotat dem, men kanske gör det längre fram.

Lucaslayout

Kan ju avsluta med att bjuda på en scraplayout som jag gjort.. Bilden är tagen 2008 i Lyttersta, Vingåker. En lördag var det kommer jag ihåg.

Publicerat på april 2, 2011, i Ego-Jessica och märkt , , . Bokmärk permalänken. Lämna en kommentar.

Lämna en kommentar